Arkusz do recytacji Sury Maryam od wersetu 41 do wersetu 45, trzeciego pośredniego materiału do interpretacji
Arkusze do recytacji Sury Maryam od wersetu 41 do wersetu 45, artykuł Tafsir, trzecia średnia, pierwsza połowa roku 1440, przesłane przez Institute of Modern Studies, jak również arkusze wszystkich lekcji. , zawiera następujące elementy:
cele behawioralne
Treść i prezentacja lekcji
Kalendarz
obowiązek
Przygotowanie lekcji obejmuje następujące cele behawioralne:
Aby szanowny uczeń recytował poprawną recytację jakości.
Aby uczeń rozpoznał niektóre znaczenia i słownictwo zawarte w wersetach szlachetnych.
Aby uczeń wyjaśniał treść szlachetnych wersetów.
Treść i prezentacja lekcji obejmują:
Artykuł zawiera również następujące preparaty:
Przygotuj się na strategie uczenia się
Przygotowanie w sposób podłużny
Konstruktywne przygotowanie
Przygotowanie w drodze dziennej karty planowania
Słowniczek przygotowania metody
Przygotowanie w sposób modułowy Projektu Króla Abdullaha
Wśród ogólnych celów kursu Tafsir dla etapu średniozaawansowanego są następujące:
1. Wzmocnienie wiary islamskiej w uczniu, sprawowanie kontroli nad jego zachowaniem i czynami oraz rozwijanie w jego sercu miłości, pobożności i bojaźni Bożej.
2. Zapewnienie mu odpowiednich na jego wiek doświadczeń i wiedzy, tak aby znał ogólne zasady i podstawowe zasady kultury i nauki.
3. Pobudź go do poszukiwania wiedzy i przyzwyczaj go do kontemplacji i naukowej kontynuacji.
4. Rozwijanie zdolności umysłowych i różnych umiejętności ucznia oraz powierzanie im wskazówek i dyscypliny.
5. Wychować go na islamskim życiu społecznym, w którym panuje braterstwo i współpraca, doceniając odpowiedzialność i ponosząc odpowiedzialność.
6. Szkolenie go do służenia swojej społeczności i ojczyźnie oraz rozwijania ducha rady i szczerości wobec swoich opiekunów.
7. Pobudź jego determinację, by przywrócić chwałę muzułmańskiemu narodowi, do którego należy, i wznowić kroczenie ścieżką chwały i honoru.
8. Naucz go, aby wykorzystywał swój czas na pożyteczną lekturę, poświęcał swój wolny czas na pożyteczne prace i spędzał czas w taki sposób, aby jego islamska osobowość rozwijała się.
9. Wzmocnienie świadomości uczącego się, aby wiedział - w zależności od jego wieku - jak stawić czoła wprowadzającym w błąd plotkom, destrukcyjnym doktrynom i obcym zasadom.
10. Przeciwdziała temu, co następuje po tym etapie życia.
Tłumaczenie z
تحضير فصل ثالثتحضيرتحاضير جاهزة